Abracadabra! - mondialgiftseu-logo

Abracadabra!

Niets is wat het lijkt op deze pagina. En jij wil weten waarom. Want anders had je hier niet naartoe gesurft. Lees gerust verder en laat je verrassen …

 

Zeg niet zomaar “pen” tegen deze kogelpen!


Want dat zou een understatement zijn. Neen, deze pen in je handen is veel meer dan een product om mee te schrijven.

Wat is er dan zo magisch aan deze pen?


Je hebt geen enkel logo gezien. Maar toch weet je nog exact van wie je deze pen kreeg? Die kans is groot! Want onafhankelijke studies bewijzen dat meer dan 86% van de mensen, zelfs tot 2 jaar na datum, nog weet van wie een bepaald product of geschenk kwam.


Of: Je wou eventjes snel iets noteren, had niet meteen een balpen bij de hand en vroeg je collega om een kogelpen te lenen. En voor je het wist, typte je de domeinnaam in die erop gedrukt stond. Voor jou hadden ongetwijfeld al 10-tallen collega’s ermee geschreven (en de website bezocht). Want 62% van de product media wordt doorgegeven.


Maar het is duidelijk dat deze balpen iets met jou deed:

• Je werd nieuwsgierig.

• Je wou die onverklaarbare honger naar informatie stillen.

• En uiteindelijk zocht je een manier om te communiceren.


Kaboem!


Dàt is effectief het doel van product media.

 

Moet het nog gekker worden?


Freddy Heineken zei ooit tegen zijn marketeers: “Doe geen gekke dingen, want mijn naam staat op die flesjes”. Hoe ver je precies wilt gaan als bedrijf, bepaal je uiteraard zelf. Maar hoe creatiever de boodschap, hoe beter je bereik. Wil je je doelgroep maximaal kunnen bereiken? Dan laat je je beter begeleiden door een gespecialiseerd adviesbureau voor product media, zoals Mondial Gifts.

 

Wat vertelt deze pen over Mondial Gifts?


Een heel verhaal dat we kunnen opsplitsen in 3 belangrijke hoofdstukken:


Kwaliteit: Met deze Prodir pen kan je tot 5 kilometer vloeiend en vlekkeloos schrijven.

Duurzame relatie: De vulling van de pen is gemakkelijk te vervangen en overal verkrijgbaar.

Respect voor het milieu: de pen is 100% biologisch afbreekbaar.

 

Enkele hallucinante cijfers


• Wist je dat een boodschap op een pen gemiddeld 100 views per maand krijgt?

• 41% van de mensen die een geschenk ontvangt, krijgt meer sympathie voor de gever dan voorheen.

• Maar liefst 57% onthoudt de boodschap die op het product medium vermeld staat. Bij televisie is dat slechts 28%.

• De kostprijs (zowel de cost per view als de cost per contact) is beduidend minder dan andere media.

• Amper 21% stoort zich aan communicatie via product media. Dat is een pak lager in vergelijking met andere media, zoals tv of social media.

 

Maak zelf de som…


Stel dat je 500 pennen uitdeelt op een evenement aan een gemiddelde kostprijs van € 1. Heel voorzichtig gaan we ervan uit dat mensen er maar 100 keer naar kijken: niet per maand, maar op 6 maand. Dat geeft 50.000 views van je boodschap op 6 maanden. Voor een investering van € 500 of € 0,01 per view! Een heus verschil in vergelijking met andere communicatiemiddelen, zoals social media of SEA!


Conclusie


Zeg niet zomaar pen tegen dit sympathieke product. Deze kogelpen is één van de miljoenen product media die ervoor zorgen dat je in contact blijft met je klant of consument. En dit op een efficiënte en creatieve manier.


In een wereld die steeds digitaler wordt, komt het erop aan om het verschil te maken.

Letterlijk en figuurlijk.


Indeed. This is not a pen.

 

Ga hier op verkenning